Lilly

Jag är kär i en äldre Dalkulla...
Lilly är en mycket bestämd spets på 9 år.
Förra gången jag besökte Lilly så skällde hon OAVBRUTET på mig och vi kunde inte vistas i samma rum.
Den här gången löpte Lilly vilket gjorde att jag uppvaktade henne på mitt speciella lilla vis.
Dansade för henne genom att vända rumpan mot henne men se det gillade hon inte.
Då skällde hon på mig och vände upp sin rumpa mot mig för hon ville hellre att ja
skulle snosa henne där än att pussa på henne.
När jag slutade lukta henne i baken så skällde  hon på mig.
Helt tvärt emot andra tikar.
Huuur ska man lära sig hur tikar fungerar undrar jag och kliar mig i huvudet!
 
Lilly som vanligtvis INTE gillar att hanar luktar henne
där bak fällde svansen åt sidan och flyttade sig närmare
mig för att jag skulle komma åt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0