ÄckelFia

Det blev en cykeltur i solen på Gärdet idag till min stora lycka
Vi träffade på Morris...
...& Morris snygga & trevliga Husse... till Mattes stora lycka!
...Sallys stora lycka var att hon och Morris hittade en lerpöl som de snabbt rymde till.
Då blev hon kallad ÄckelFia av sin Husse.
Matade lite totto med morötter
Besökte djurkyrkogården gjorde vi också.
I dag slog det mig, kommer det att vara här jag kommer att ligga när jag dör?
Vart på djurkyrkogården kommer isåfall Erik att hitta en plats åt mig?
 
Undrar om det är min gravplats som pekas ut?
Vi fick som vanligt godisregn som energipåfyllning.
På hemvägen träffade jag på en 11 veckors rottweilervalp, en hane som jag
bestämt la ner men då tog hans lugna & starka Husse
tag i mig och la ner min hals i backen
så jag kände att så där ska jag nog inte göra mer..
på ett tag i alla fall.
Sökte ögonkontakt med Matte men hon vände bara sig bort
och påstod att det var utmärkt att någon annan fostrade mig när
jag gjorde så här.
Hmm....dumma dumma Matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0