Cykelpremiär

I dag var det premiär för årets första cykeltur...
Suck, kan inte förstå varför Matte ska envisas med den vidriga utsmyckningen varje år.
Hur fel blir inte det när jag, en stor och farlig hane tittar upp bland blommor & blad?...
Detta är snudd på djurplågeri!...
Tog oss till ett tomt Gärde idag
Det var en hel del snö kvar på vissa ställen.
Sally gillar att äta snö som omväxling till allt bajs hon glufsar i sig.
Spanade lite efter tikar från berget
 
Jag tittade hit
Jag tittade dit
Så jag varken missade tikar eller godis
Vi tigger lika bra Sally och jag påstår Matte.
Föresten träffade vi Tintin idag.
Vi pussades som hastigastmen annars var han som vanligt
HELT fokuserad på att få någon att kasta pinnar åt honom.
Han försöker alltid med sin stora charm lura till
sig till ett pinnkast oftast från okända som inte känner till
hans pinnfetischism.
-Kasta IIIINNNTE pinnen åt Tintin hörs alltid hans Matte ropa!
Tintin är nämligen helt besatt av att få pinnar kastade till sig
och gör ALLT för att lura någon att hiva iväg pinnen åt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0