Mail från MayaPiraya!

Kolla överskriften!...
Där har man HELT KLART satt sig i respekt sedan i somras då jag jagade iväg
MayaPiraya hemifrån då jag besökte hennes übergulliga Matte. 
MayaPiraya tog sin tillflykt till en buske där hon läääänge satt och tryckte för att
sedan försvinna in till grannarna Nisse & Berit.
Där stannade hon tills jag avreste.
..hade nämligen skickat MayaPiraya en liten vårpresent... 
En förtäckt hint om att jag vill bli bjuden på middag hemma hos henne
men nu veti 17 hur det blir med den träffen när hon upplyser mig om att hon
"har vässat klorna"... bara så jag vet!...
Blev lite stött då och kontrade med att skriva:
 
Hej MayaPiraya!
 
Passa dig du för jag har legat i hårdträning när det gäller att springa..
Kan nu jaga dig ännu fortare än i somras för nu har jag tränat på Gärdet hela
vinter så nu får du se upp.
Vad sägs annars om en middag tillsammans framöver..?
 
Nospuss från Glide
 
Men då kom svaret...
mjauuuuuuuuu!!!!!!!!! Glöm det Gliden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0