Ombytta roller

I dag var det ombytta roller för en gångs skull.
Jag kom trippandes vid Seven Eleven när jag såg en STOOOR ljus goldentik
med fåniga lila tossor på tassarna lufsade framför mig.
Direkt när hon fick korn på mig la hon sig ner och började ylgnälla
så det ekade i hela kvarteret.
-Hon löper sa hennes Matte skamset.
-NÄHÄÄÄ verkligen!..tänkte jag ironiskt
Jag fick gå ut i gatan en bit för att snabbt som attan undkomma den sugna tiken.
Puh, det var på  håret att hon kastade sig över mig och våldförde sig på mig.
Upptäckte idag att det är skillnad på löptik och löptik...
Gillar INTE de hanhaftiga hentikarna som tar för sig och tror att ALLA
hanar på fyra ben är villiga att para sig med dom bara för att de löper.
Totalt utan urskillning.
Nä, jag har allt liiite högre krav än så tänkte jag när jag knyckte
på nacken och snabbt ilade iväg, bort från den lättfodade tiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0