Paus i backen

I dag var det cykelpremiär för Sally på Gärdet så vi tog det lite lugnt
och det blev en kortare runda istället.
Satt oss i backen ner mot Gärdet och fikade. Matte hade varm choklad och 
smörgåsar med sig men vi fick inte smaka alls av den snåljåpen trots
att Sally både dreglade och stirrade på henne. Nä, inte en endaste liten
smula gav hon i från sig.
Det är grått och brunt just nu men snart är det grönt igen
Åh som jag längtar!
Jag skötte den yttre bevakningen och skällde på mystiska personer, hundar och
hästar som gick på vägen nedanför där vi satt.
På ditvägen hoppade jag upp i knät på mina kompisar "på bänken" vid
Tessinparken de som tillhör A-laget.
De är så snälla mot mig så Matte gav bort en klocka åt en av killarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0