Brygghäng i Saltis

I går blev det en härlig dag på bryggan i Saltsjöbaden.
Åkte dit och hem nedcabbat men somnade på vägen hem för jag var så trött 
efter en dag i solen med bevakning och jagande på bryggan...
Hade med oss gofika men änderna fick en pepparkaka men det fick inte jag. 
Orättvist!
Hade koll på alla som passerade
Jag ser ALLT!
 
..och ALLA som hoppade från
hopptornet ner i vattnet.
Det gillar jag INTE!
Då skäller jag så det skär i öronen.
Det är därför jag inte längre får följa med LillHusse när han och kompisarna åker 
och badar.
-Glide får INTE följa med för han skäller så hemskt på mina kompisar
när det hoppar i och badar så jag kan inte ha honom med!
 Fick därför vara kopplad för att inte
skälla på de som hoppade i vattnet
Jagade tallkottar på bryggan..
..så jag trillade i vattnet TVÅ gånger! 
INTE roligt för mig som inte gillar vatten
what so ever!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0