Tråkig dag!

 
Idag har jag BARA fått vara inne och haft det T R Å K I G T!
Vart tog våra morgonpromenader vägen?
 
..då det bara var jag, Matte och
ETT TUSEN FJORTON Kanadagäss ute
på Djurgården
När jag var färdigrastad klockan 7 på morgonen
 
Fick komma ut när vi körde kläder till hemlösa som LillHusse hade sorterat ut..
Påsarna med kläder var hermetiskt tillslutna för att Matte inte ens skulle kunna
lirka ur en endaste liten "målar t-shirt" eller något annat "bra att ha plagg"
LillHusse vet hur Matte fungerar så därför följde denna lapp med påsarna.
- Dessa saker passar EJ till tjejer!
- Ser jag dig med något av dessa plagg så klipper jag i plagget!
- ALLT är fotat!
 
Ord och inga visor från bestämda LillHusse
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0