Vi har slagits!

I dag när Matte kom hem fick vi båda varsitt ben av henne.
Jag tog mitt ben och sprang iväg med det på en gång.
Morris däremot visste inte hur han skulle göra med sitt.
Jag blev arg för att han också fick ett ben så därför hoppade
jag på honom.
Vi rök ihop så det bara visslade om det.
Matte försökte ta isär oss och fick då ett bett i fingret
av mig.
Jag var så upprörd så jag tuggade fradga så det droppade
ner på Mattes ben.
Hon försökte med ALLT!
Hon hällde till och med vatten på mig men inget hjälpte.
Jag skulle ta livet av Morris!
 
Matte gick ner med oss båda vrålskällande till Smilla men hon
var inte hemma. 
Då låste hon in oss i varsitt rum.
 
Vi fortsatte att skälla och jag försökte ta mig in 
till det där vidriga monstret vid namn Morris.
Matte satte sin fot mellan dörren och mig och då 
BET JAG MATTE I FOTEN!!!!!
 
Det skulle jag INTE ha gjort för DÅ blev
Matte arg!
Jag fick en utskällning som hette duga så jag blev 
helt tyst, lufsade in under sängen och gömde mig.
 
Efter en lång stund kröp jag fram.
 
Senare på kvällen nere hos Smilla hände samma sak
igen.
Då fick Smillas Husse tag i mig så han kunde dra bort mig
från Morris som jag hade bitit mig fast i.
 
Dumma dumma hund!
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Men ajajaj! Glide då!! Så får man väl ändå inte uppföra sig. Fast jag är inte heller odelat förtjust i chihuahua:or ;-)

Svar: ...Jag gillar INTE hundar som sticker upp och tror att de bestämmer!Här är det JAG som är kungen och hör sen!
Glide

2013-08-21 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0