En riktig LÅNG promenad!

 
Det började snöa precis när jag klev utanför porten
idag
Vi gick över Gärdet till Djurkyrkogården och 
tände ljus hos Sallys Ängla syskon
Leon & Sinja. En hare hade bajsat precis 
på deras grav. Konstigt men den klutten ville INTE
Sally äta upp, hon som annars äter ALLT i bajsväg.
Stannade och tittade på utsikten för att förvilla mig.
Jag hade nämligen fått upp ett spår på en snygg
löptik så jag fick vara kopplad en stund.
Så här sur blev jag när jag inte fick springa efter
löptiken.
Här, mitt emot Lidingö brukar Sally bada på sommaren.
 
"Oraklet" vet det mesta och saker och ting.
Gick förbi på Kruthuset till Calle och tog en fika..
Nja, Sallys Husse åt morotskaka och vi tiggde.
 
Vi var ute i tre timmar idag så det blev en RIKTIG
långpromenad idag.
 
När vi kom hem gick jag ner och hängde med Smilla 
en stund tills hennes bror var tvungen att duscha,
då skrek han så jag fick ont i öronen och gick hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0