Trökda!

I dag har det varit en riktig "trökda´" som vi säger i Dalarna.
MatteMatte har nämligen varit på besök.
 
 
Visserligen fick jag lite massage som jag gillar
eftersom jag hoppade upp i knät på henne och ställde mig 
som jag brukar göra när hon ska förstå att jag önskar
massage.
Blombud har kommit och gått till Matte idag men inte
fick jag bita dom i benet trots att jag gärna hade velat det.
Före detta arbetsgivare & vänner är så snälla mot min Matte!
Men annars var det en trist dag.
Ingen lekte med mig och ingen pratade med mig, 
ånejdå, de bara bubblade och pratade med varandra
heela dagen. 
Å inte fick jag smaka MatteMattes goda Fetaostbiffar trots att jag
satt nedanför bordet hela lunchen och tittade.
Å jag VET att de förstod vad jag ville men de nonchalerade mig 
och mina behov totalt idag.
Suck!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0