Familjen Säpo

Är kissnödig...
Äsch, orkar inte pingla på klockan vid dörren eller gå ut.
Det är mörkt, sent och kallt ute..
Kissar här inne under Mattes säng istället...
det märker ingen.
 
-Var är Glide?
 
LillHusse kommer med bestämda kliv in till Matte,
han slår ner hälarna så det vibrerar i golvet,
börjer sig ner och tittar in under sängen där jag ligger.
Gör mig så osynlig som möjligt under sängkappan.
 
-Usch, det luktar kiss här sniffar LillHusse
Matte drar fram mig i ena benet.
Jag stretar emot & gör mig så tung jag bara kan!
 
-Men Glide, du är ju alldeles blöt..
 
-Åh fy, va äckligt, han har kiss på sig,
nu får han lov att duscha!
 
Tänkte att det inte skulle märkas
men Familjen Säpo ser, hör & märker tydligen ALLT! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0