Pussan & Jag

I går fick jag åter träffa min nya Bejb, Fröken Pussan.
Pussan är den coolaste katten jag känner.
Direkt när jag kom in till henne sprang jag fram och
bet lite lätt i nackskinnet på henne för att berätta
vem det var som bestämde men det 
brydde inte Pussan det minsta om.
Hon var lika cool som vanligt och tittade med sina
stora vackra ögon på mig och sa:
-Jasså, det är DU som är tillbaka!
-Nej snälla söta Pussan, gå inte när jag bara vill pussas!
Efter ett tag fick jag göra rent Pussans öron genom att slicka dom.
Pussan strök sin lilla söta nos mot mig så nu kan jag säga att det har 
uppstått riktig ♥ mellan oss.
 
Visserligen är jag avundsjuk när Matte pratar med sin pipiga röst och 
säger
-Lilla Pussan!
Då morrar jag och skäller för där går gränsen.
Även när Pussan springer så rusar jag efter och vill jaga men då sätter sig
Fröken stilla på en stol och ibland slår hon till mig lite
med tassen så jag förstår att jag får lugna ner mig.
Hon är allt för snygg och cool Frk Pussan!
Det märks att hon är uppvuxen på ett katthem bland andra katter och
van att klara nya situationer.
Hon är verkligen en hona i min stil.
Snygg är hon också!
Längtar tills jag får träffa henne igen och pussas med henne.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0