Vill ligga först

Matte blev arg på mig idag när hon tyckte att jag låg för långt före henne
när vi var ute på promenad.
Visserligen sprang jag lite väl långt framför henne men det är bara för 
att jag då ska hinna med att träffa alla löpande tikar som det just nu
finns gott om i mitt område.
Vi gick Djurgårdsrundan och avslutade med Gärdet.
Jag sög fast mig på frambenet på en snygg jaktgoldentik så hon försökte
skaka för att få bort mig men jag satt kvar.
Mig blir man inte så lätt av med.
Sen hann jag med att huta åt en liten buldogvalp som behövde tuktas.
Fick skäll av Matte för att jag låg för långt före henne.
Hann med 8,94 km under 1 tim och 41 minuter.
Undrar om jag får gå lös nästa gång nu när jag var så "olydig"
idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0