Zorro

I morse när jag gick den vanliga rundan så var det lika
folk och hundtomt som det varit den senaste veckan.
Men, en hund mötte jag i alla fall.
Eftersom både han och jag var lösa så gick det bra när vi
luktade varandra i baken.
Det var Zorro & hans Matte som var lika hurtiga
som jag och Matte var i morse.
Zorros Matte pratade som vanligt i telefon, det gör hon ALLTID.
Vanligtvis bor de rätt nära oss så jag ser dom titt som tätt men har aldrig
sett henne utan att hon pratar i telefon.
Hon hade solglasögon på sig och i morse var det inte tillstymmelse till 
sol men hon ville väl komouflera sig trots att det inte nästan bara var vi 
ute i morse och solglasögonen gjorde att man tittade extra var det var för
knasig människa som gick med solglajjor trots moln och lite snö.
Men då visade det sig att det bara var prinsessan Madeleine som var ute 
och traskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0