Premiärbad för Sally

Så var det då ÄNTLIGEN dags för Sally att ta årets första dopp
Sally har simhud mellan tårna och det kanske var meningen att hon 
skulle ha blivit en fågel istället för hund. Men som den apporterande
fågelhund hon är så kanske det är förklaringen varför hon
fullkomligt ÄLSKAR att hämta sina "pippi" i vattnet. 
Själv betraktade jag henne från landbacken.
Träffade en massa trevliga hundar på Gärdet där jag uppvaktade
en ettårig labrador från Irland. Hon doftade gott så jag juckade 
där jag kom åt. Problet var att hon undertiden lekte med andra hundar
så jag for än hit och än dit medan jag sög mig fast på något av hennes ben.
Matte klagade som vanligt att jag inte fick göra så.
Tjuvskatan Smilla är borta över helgen så jag passar på att
äta MINA EGNA BEN i fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0