Djurgården runt

Matte jobbade i natt så jag fick sova hos Smilla.
Pep några gånger och ville hem men fick stanna 
tills klockan 06.30 då jag hörde Matte kom 
i trappen.
Då krafsade jag på dörren och gnällde så hon
fick hämta mig inne hos Smillas.
 
Klockan 14 hade hon sovit färdigt så då bar det av mot
Djurgården.
 
Gick längs med vattnet
Passerade Waldemarsudde
 
 
Hittade en pinne...
 
Gick längs med kanalen och sen över Gärdet där jag hann med att
uppvakta en tioårig tik och fostra två unghundar som behövde sättas
på plats.
Var ute och gick i 2½ timme i solen.
En skön dag tillsammans med Matte.
Är så glad nu när hon är hemma hos mig så jag vill inte ens gå ner till Smilla
och leka. Nej, jag stannar hellre uppe hos Matte och hänger med henne
nu medan hon är hemma hos mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0