Hemma igen!

 
Nu är jag hemma hos Matte igen efter några härliga dagar hos Christina.
Jag känner numera mig verkligen hemma hos henne men hon fick för sig
att åka till Barcelona och dit fick inte jag följa med trots att jag ville.
 
Som kompensation för utebliven Barcelonaresa fick jag springa
på Djurgården i istället.
Var förbi på Djurkyrkogården och tittade till Sallys Änglasyskons grav där
murgrönona växer på sig så fint.
Tog en fika i solen
 
Matte påstod att jag var svår att hitta i löven...
 
...men här är jag..
 
Smilla är fortfarande borta.
Hon har också haft hantverkare hemma hos
sig och när allt även hos henne blev kaos
och jag inte var hemma så kräktes Smilla.
Hon gillar nämligen inte förändringar,
då reagerar hon med att 
"kjäkas"...för att visa sitt missnöje.
Stackars SmillaPilla hon är lite känslig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0