Resume

På grund av olika anledningar så har jag inte hunnit uppdatera
som jag hade önskat så därför kommer här en liten
resume om vad som hänt under tiden jag varit
frånvarande från bloggen.
Jag har åkt lite cykel
Men helst har jag velat springa fort
fort framför cykeln istället.
Jag har butit med mig Lejonet när vi gått ut
Springer ofta in och hämtar med mig
honom när jag ska gå ut.
Även Lejon måste rastas ibland.
Hade tur och fick komma ut på en morgonpromenad
 
Har ätit en hel del "ÄCKEL" som Matte väljer att kalla det för.
En del produkter har resulterat i diarré men gott var det i alla
fall så länge det varade.
Har matat "Totto" med Sally
Har träffat på Morris och hans Husse
till Mattes stora glädje
Har hälsat på Sallys Änglasyskon
Zinja och Leon på
Djurkyrkogården
Kråkan Krax som ALLTID känner igen
Sallys givmilda Husse när han kommer
på Valhallallén.
Han följer med från Gärdet och precis
innan hans revir tar slut så flyger han 
framför Sallys Husse och sätter
sig för då vill han ha levergodis.
Har tittat på konstiga svampar
Fick "kors i taket" gå en morgonpromenad i dimma men då 
tyckte Matte jag var olydig när jag sprang 100 meter före henne
så då fick jag gå i koppel sista biten.
I går lördag hade Matte så dåligt samvete
så då fick jag springa på Gärdet,
till Hundudden och tillbaka.
Matte cyklade och jag sprang före.
Skönt att sträcka ut kroppen efter
alltför lång tid utan riktiga promenader.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0