Vi måste tala om din hund!

Klasskamraten: -Du, Glides Matte, vi måste tala om en sak du och jag...
Matte: -Om vadå?
Klasskamraten: -Det gäller din hund!
Matte: -Vad är det med min hund?
Klasskamraten: -Det är något fel på honom?
Matte: -Vadå för fel?
Klasskamraten: -Det gäller hans blåsa...
Matte: -Hans blåsa?...
Klasskamraten: -Ja, det är fel på den!
Matte: -Tycker du att han kissar för mycket?...
Klasskamraten: *nickar jakande*
 
Matte fick då berätta för sin fd klasskamrat som INTE
har erfarenhet av att rasta hund tidigare hur det fungerar med
hanhundar i löptider då vi hanar kan stå i timmar och nosa på
samma fläck och så kissar vi vart femte steg vi tar.
 
MatteMatte brukar säga att jag ska ut och kolla mailen när jag 
går ut och nosar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0