Gärdet

I dag bar det av till Gärdet per cykel.
Matte har så ont i in höft så hon måste cykla
för hon klarar inte av att gå.
Jag frös som en liten "gnu" när vi åkte dit men 
oj oj oj så glad jag blev när jag förstod att
jag skulle få komma ut på Gärdet och springa
av mig.
Men jisses så mycket skidåkare det var i spåret
de har byggt upp.
Det var hur mycket folk som helst.
Därför desto mindre med hundar för vem vill vara
på Gärdet när det kryllar av skidåkare där...
Inte bra!
Matte hon frös om händerna för hon hade bara 
fingervantar på sig. (hittade inte sina varma
vantar när vi skulle åka)
 
På eftermiddagen fick jag åka med söderöver.
Jag älskar verkligen att åka bil.
 
En bra lördag med andra ord!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0