Vov vov...

Fick inte följa med och hänga vid poolen igår. Matte påstod att jag inte skötte mig förra gången jag var där bara för att jag varningsskällde så fort någon gick ner och svalkade sig.
Bedrövligt att det inte uppskattas att jag även åtar mig badvaktsuppdrag...Blev då instängd i lägenhet men då skällde jag det värsta jag kunde så Matte blev orolig för att poolgrannarna skulle klaga och hämtade mig. HA!!!Då gick färden till Zetas Trädgård där jag letade mat under fikaborden.
När
vi kom hem åt jag och passade samtidigt på att kissa en skvätt mot köksbordsbenet men obra nog kom Matte strax efteråt och trampade i pölen så det blev ett himla liv.Jag smet ljudlöst iväg in under sängen där jag stannade tills Matte somnat.
Tänk så arg hon kan bli för lite kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0