Mmmelon

Jag gillar melon när det är varmt.Annars byts det foder nu här hemma. Ett svindyr sort som tydligen ska hämma att kristaller bildas i mitt urin.Hade istället gärna gjort något snyggt smycke av dessa kristaller än att samla dom till stenar i blåsan.Matte ligger som en strandad säl i skuggan ute på balkongen men jag går med jämna mellanrum ut och kontrollerar så hon ligger kvar. Jag sköter även områdesbevakningen därifrån så med jämna mellanrum rondar jag för att skälla ifall jag ser några okända jyckar i kvarteret. Har det lite körigt just nu i semestertider då det är mycket turister i krokarna.
Runt lunchtid idag häckade jag en stund på Djurgården men där stalkade jag en kastrerad hane och Matte uppskattade inte min torrjuckning på hans bakben så då fick jag åka hem och fortsätta att skälla från balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0