Regn & falukorv



I morse regnade det när jag satte nosen utanför dörren vilket betyder "uschväder". Mattes semester är slut så jag har därför fått vara tillsammans med min älskade LillHusse på dagarna. Vad vi gjort tänker jag INTE berätta men jag kan säga att det är killaktiviteter vi har ägnat oss åt. förstår varandra så bra vi grabbar emellan.

För att jag inte ska gråta när Matte går på mornarna brukar hon lägga ut godsaker som jag kan söka efter och få fokus på annat än att längta. Därför sprang jag ut, kissade och sprang snabbt som attan in igen för att börja söka efter korvbitarna som var utlagda. Mmm, jag kände nog doften trots att hon smög med den och jag fick sitta utanför köket så jag inte skulle se vart bitarna låg någonstans.

Hann därför bara kissa i morse kl 05.30 då jag var ute. "Nummer2" får jag göra när det slutat regna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0