Bytt rosettfärg

Idag har jag bytt färg på min fåniga rosett som jag tvingas ha i håret pga luggen är för lång. Det påstår i alla fall Matte som gillar rosetter och då gärna rosa men DÄR går gränsen!
Har nu samma färg som det här vidriga vädret!
Snö, halka, slask, kyla och hemskt väder!
Jag är livrädd varje dag då Matte envisas med att cykla!
Envis som hon är så är det ingen idé att säga något för hon lyssnar i alla fall inte så jag fortsätta med att vara rädd trots att hon påstår att hon både har hjälm och dubbdäck.

Idag var Selma tillbaka efter jullovet så hon och jag hängde mest tillsammans idag.

Jag och Matte längtar efter sommaren!... 
-VAAAD gör vi här i detta köldland????? frågar Matte mig dagligen och jag vet inte längre vad jag ska svara henne. 
Argumen börjar ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0