Dalahelg

Helgen spenderades i ett soligt och roligt Dalarna.
Tydligen hade det regnat i Stockholm hela helgen men jag har haft sol och en massa lek med kusinerna.

Igår var jag ute på deras tomt när de grillade och då passade jag på att sticka iväg från tomten så deras granne fick ta upp mig och förpassa mig åter till kusinerna. De uppskattade inte att jag spatserade runt bland bilarna på gatan.

Idag fick jag följa med till svampskogen. Vi såg två rådjur och tre älgar men jag fick känna doften av löptik och då gick jag så klart efter den doften och vips var jag på ett helt annat ställe än de andra. Närmare bestämt 200 meter bort och då på en skogsväg. Kusinen och kusinpappan blev INTE alls glad för min spontana utflykt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0