Hoppas det har vänt...

Idag var första dagen sedan i torsdags som jag kom fram. Har legat under sängen sedan tisdags eftermiddag. 
Jag har även ätit lite. 
Matte servade med leverpastej, skinka och ost.
Hå hå ja ja det tillhör VERKLIGEN inte vanligheterna!
Fick till och med smaka av Mattes smörgås när hon åt frukost vilket ALDRIG annars förekommer.

Har än inte druckit något så Matte fortsätter krypa runt på alla fyra och mata mig med vatten via liten spruta. Det kan hon få fortsätta med ett tag till.
Är trött och jätte slut men vilar lite i solen och nyss lät det som ljuv musik i Mattes öron då jag skällde på brevbäraren. Något jag inte orkat göra sedan i tisdags. 

Lekte även lite med råttan jag blev mutad med som jag inte orkade leka med försaka idag. Nu är pipen urbiten och då är råttan inte längre intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0