Jätte dålig!

Jag är fortfarande JÄTTE SJUK!!!!!
Idag blev Matte mer orolig när jag nu har slutat äta och dricka så det blev ett akut besök hos veterinär Christina som var så otroligt snäll och tittade på mig.
Jag vill inte äta
Jag vill inte dricka
Jag vill inte kissa
Jag vill inte bajsa
Jag vill bara ligga stilla under sängen

Christina konstaterade att hålet från bölden är kvar och det rinner FORTFARANDE var och vätska ur hålet.
Bra att det rinner ut i alla fall.
Fick dropp och återigen en stor spruta penicillin.
Nu med innehåll som tar bort de flesta bakterierna. 

Jag vinglar och är allmänt klen och ligger bara under sängen och mår dåligt.
Stackas Matte matar mig med vätskeersättning och specialmat som hon får spruta in i munnen på mig.
Kloka Tilik kände att Matte är FÖRTVIVLAD och utom sig av oro för mig.
Därför tog han Mattes hand i sin en att lugna och trösta henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0