Team Olmed - Nej TACK!

I dag är Matte ledig och hade då passat på att boka in tid hos 
Team Olmed.
Eftersom jag inte kan vara ensam hemma så fick hon lov att ta med mig.
Hon tog med min väska och satte ner mig i den och knöt fast mig i kapprummet 
där människor passerar men EJ stannar kvar.
Plötsligt hör hon hur det blir uppståndelse i receptionen över att 
"Någon har knutit fast en huuuuuuund inne på en vååååååårdinrättning"
Ack ack ack vilket liv det blev på kärringarna inne i repan.
Matte svarade att det var hennes hund och då blev det om möjligt ännu värre.
Det informerades att det minsann var en vååååååååårdinrättning och blättan blä.
De krävde att jag å de snaraste skulle sättas utanför och nästa gång var Matte
INTE välkommen om hon hade mig med...
 
Undrar hur de gör när någon som är rökare eller bär parfym kommer in till dom?
Nej Team Olmed, lite vänligare bemötande om jag får be.
Vad är kriget i Syrein mot en hund som pga kylan FELAKTIGT placeras en kort
stund i en väska i entrén?....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0