Jäkla fåglar

Solig eftermiddag på båten och då har Matte som vanligt restaurangen öppen. Suck!
 
Det bjöds på nypoppade popcorn idag för nu har hon läst att majs ska vara bra för gräsänder. Grrrr...!
Frk Swan kikade förbi men då var maten slut och VAD tror ni Matte då tog till....?!
 Jojo minsann,  hon bjöd frikostigt på MIN mat som de glupska änderna gladeligen blev handmatade med.
Vem mer än fåglarna blir matad av Matte?
Ja, inte jag i alla fall.
Här gällde det att äta upp din egen mat så snabbt det bara gick innan fåglarna fick den. Jag var redan mätt men unnar fåglarna min mat...gör jag bara inte!
Där går gränsen för vad jag accepterar.
 
Å Matte som klagar på att min hundmat är såå dyr pga den är specialkost som motverkar urinsten och som hon får släpa hem från veterinären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0